poniedziałek, 19 października 2015

Tydzień z G Hannelius.

Na początku zeszłego tygodnia miałam wątpliwości czy wiecie o jakiego aktora mi chodzi jednak dziś wiem, że raczej napewno wiecie kim jest G Hannelius.

Genevieve Elizabeth Hannelius, popularnie G Hannelius. 
Urodziła się 22 grudki 1998 roku w Bostonie. Jest to amerykańska aktorka dziecięca. Znana głównie z roli Avery a Blog na cztery łapy, roli Emily S filmie Brat zastępowy oraz roli Dakoty Condor w serialu Słoneczna Sonny. Grała też w Powodzenia Charlie jako przyjaciółka Gabe'a, Jo Keeneri i w Hannah Montanah jako mała dziewczynka o imieniu Tiffany. 
Mam nadzieję,że w tym tygodniu będziecie mogli poznać ją jeszcze lepiej. 

2 komentarze :

Weronika.... pisze...

Byłam fanką Hany ale nie pamiętam jej... Mam nadzieję, że dowiem się od Was więcej ☺

Unknown pisze...

Nie przepadam za nią, ale na pewno czytając wasze posty o niej, będę wiedziała o niej więcej :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka