środa, 10 lutego 2016

Laura Marano, Sherri Chill [sesja]

Już dość dawno pisałam posta o tym, że Laura zaczęła współpracować z Sherri Chill.
Sherri Chill jest to firma, która projektuje ekskluzywne sukienki.
Przeglądałam zdjęcia sukienek tej marki i wszystkie są naprawdę niesamowite!
Laura Marano zawsze miała niesamowity styl.
Miała ona sesja zdjęciową w sukienkach Sherri Chill.
Sesja jest naprawdę niesamowita.
Zdjęć jest baaaaardzo dużo.
Są różne stylizacje, ale wiele różni się od siebie tylko pozycją Laury.
Postanowiłam więc, że zamiast dodawać te wszystkie zdjęcia.
Dodam kilkanaście najlepszych.

No dobra może dałam trochę więcej niż kilkanaście, ale te zdjęcia są naprawdę śliczne.
Według mnie Laura jest genialną modelką.
Sukienki świetnie na niej leżą.
Dzięki szczegółowej scenografi zdjęcia są zniewalające i aż się zazdrości Laurze, że mogła nosić takie niesamowite sukienki.
Jak już mówiłam (pisałam XD) Sherri Hill to bardzo ekskluzywna marka sukienek.
Zdjęcia są spektakularne a Laura napewno świetnie się bawiła pozując do nich.
Zapewne było to dla niej bardzo ciekawe przeżycie.
A wam się podoba sesja?
Uważacie, że Laura dała z siebie 100% pozując czy może mogło być lepiej?
Napiszcie w komentarzu co wam się podobało a co nie.
Pamiętajcie, że żeby skomentować nie musicie mieć konta Google możecie dodać komentarz jako anonim.
Dla Was dodanie swojej opini to minutaka a dla nas ważna informacjia i przedrewszystkim motywacja aby pisać dłuższe i ciekawsze posty!

Brak komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka