piątek, 10 czerwca 2016

[Obóz Kikiwaka] Wywiad z Skai Jackson

Dzisiaj odbyła się premiera nowego serialu Disney Channel, dlatego też przychodzę do Was z wywiadem z jedną z aktorek! Mianowicie z Skai Jackson! Aktorka grająca Zuri Ross opowiada w nim m.in. o swoich przeżyciach związanych z serialem. Zapraszam do czytania!



Czy to bardzo ekscytujące być częścią nowego show Disney Channel?
Jestem bardzo, bardzo podekscytowana naszym serialem Bunk’d. To naprawdę genialne show i uważam, że jego tytuł też jest przesłodki. Nie mogę się doczekać, aż wszyscy go zobaczą!



Zaraz, zaraz… to jest serial o piętrowych łóżkach? [bunkbeds to po angielsku piętrowe łóżka]
Ha, ha! Nie, tytuł Bunk’d wziął się od nazwy letniego obozu w Maine, na który wyruszają dzieciaki znane z serialu Jessie –Zuri, Emma i Ravi Rossowie. Spotykają tam wielu nowych przyjaciół i mają mnóstwo przygód.


Jesteś fanką piętrowych łóżek?
Uwielbiam piętrowe łóżka. Kiedy byłam mała, bardzo chciałam takie mieć. Marzyłam o piętrowym łóżku, ale to marzenie się nie spełniło.


Spałaś wcześniej na piętrowym łóżku?
Tak! Śpię na piętrowym łóżku zawsze wtedy, gdy odwiedzam dom mojej przyjaciółki Kyli. Śpię na górze, ponieważ Kyla boi się wchodzić tak wysoko. Zawsze mnie pyta: „Nie przeszkadza Ci spanie na górze, prawda?”. Oczywiście, że mi nie przeszkadza! Uwielbiam to.



Byłaś kiedykolwiek na letnim obozie?
Nie jeździłam na obozy, kiedy byłam mała. Tak naprawdę za bardzo się bałam. Nie lubię robaków ani komarów, ale przede wszystkim nie znoszę brudu. Mam brudofobię!


Co to jest brudofobia?
Naprawdę nienawidzę brudu. Obrzydza mnie, gdy nadepnę na coś brudnego. Myśl o spaniu w namiocie, w lesie napawa mnie przerażeniem, mimo iż wiem, że namiot izoluje od brudu. Ze względu na brud unikałam kempingów i letnich obozów.


Jak więc sobie radziłaś na obozie w Bunk’d z tymi wszystkimi domkami, trawą itp.?
Cóż, nagrywaliśmy Bunk’d w studiu, gdzie było bardzo czysto. A trawa była sztuczna! W serialu wygląda na to, że jesteśmy w Maine, ale tak naprawdę wszystko wydarzyło się w studiu w Hollywood. To świetne miejsce. Jest przeogromne.



NOWY SERIAL „OBÓZ KIKIWAKA” – Zobaczcie dalsze przygody Emmy, Zuri i Raviego w nowym serialu „Obóz Kikiwaka”. Specjalny pokaz pierwszego odcinka już 10 czerwca o 17:30! Potem serial będzie emitowany od poniedziałku do piątku o 9:00 od 27 czerwca.



3 komentarze :

Anonimowy pisze...

Świetny wywiad. Też nie przepadam za nadmiernym brudem. O i jeszcze super zdjęcia dodałaś :)

Zapraszam w wolnym momencie do mnie: jednorozcowodisneya.blogspot.com
Zawsze odwiedzam stronę każdego, kto pozostawi komentarz.

Unknown pisze...

Super wywiad! Uwielbiam Saki jak i jej role ! Szkoda że nie spełniła marzenia o pietrowych łóżkach ^^

Zosia Ch pisze...

Świetny wywiad, bardzo lubię Skai. U mnie na blogu również znajduje się wywiad ze Skai, zapraszam!
simplyzosia.blogspot.com

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka