piątek, 7 października 2016

Soy Luna, mój styl, moja pasja [Recenzja]

Dziś mam dla was recenzje kolejnej książki z Soy Luny, którą otrzynałyśmy od Disney'a.
,,Mój styl, moja pasja" to trochę inna książka, bo ciężko ją jakoś nazwać.
Jest w niej wszystko odnośnie stylu i pasji.
Na początku jest mnóstwo naklejek.
Później opisane są trochę style niektórych bohaterów np Lunu czy Ambar.
Jest też miejsce na nasze projekty np wrotek.
Dzięki różnym testom możecie dowiedzieć się chociażby jaki kolor najbardziej do was pasuje.
Projektować można nie tylko wrotki.
Projekty koszulek, przypinek, bransoletek, bluz, spodenek, butów, plecaków a nawet okularów!
Informacje o produkcie:
Ilość stron: 48
Wymiary: 17x264x224
Wydawnictwo ameet
Ocena: Jeśli jesteś artystyczną duszą, uwielbiasz wyrażać siebie poprzez modę lub rysunki a dobrego lubisz Soy Lunę to jest to idealny wybór dla Ciebie.

Brak komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka