środa, 22 lipca 2015

Odliczanie trwa [konkurs na bilety na Violetta Live]

Nadszedł ten dzień, robimy kolejny konkurs na bilety Violetta Live WARSAW!!!! Aby wygrać trzeba komentować nasze posty, najaktywniejsza osoba wygra bilet. Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej? Zapraszamy do rozwinięcia posta.
Disney dał nam jeszcze jeden bilet , który mamy przeznaczyć na konkurs, a więc jest oto konkurs.

Bilet wygra osoba, która była w czerwcu i lipcu najaktywniejsza czyli :pisała komentarze. Nie martwcie się jednak, możecie nadrobić te straty wystarczy, że napiszecie parę komentarzy przy postach, a może wygracie. Wybierzemy osobę z największą liczbą komentarzy.
Nagrodą jest jeden bilet na Violetta Live Warsaw rząd 12 miejsce 20 sektor C1.

Komentuj więc nasze posty i wygraj bilet na Violetta Live, być może to twoja jedyna szansa a  zadanie konkursowe jest naprawdę bardzo łatwe!Czas konkursu od 22.7.2015r. do 25.7.2015r.
Jeśli chcesz wiedzieć każdą informację pierwszy to wchodź na bloga, już niedługo nowy wygląd :-)
Zapraszamy do konkursu!!!
                                                                    POWODZENIA!!!!!

36 komentarzy :

Unknown pisze...

Super jestem happy!! Zaczynam :)

Unknown pisze...

Już wzięłam się do roboty:)

Unknown pisze...

Świetnie, że można wygrac bilet na koncert!!! :) Wielka szansa dla mnie na zobaczenie obsady :)

Julczi pisze...

Super, biorę udział <33

I Love lodovica comello pisze...

Ja też

Unknown pisze...

Mam nadzieję, że będzie to jakoś zweryfikowane, bo jedna koleżanka dodaje po kilka TYCH SAMYCH komentarzy do postów. To trochę nie sprawiedliwe i dla mnie zaliczane jako spam :)

Unknown pisze...

Fajnie biorę udział.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Mam nadzieję że mi się uda :-) :-) :-)

Unknown pisze...

Ja na pewno się postaram

Unknown pisze...

JACY WY NAIWNI. :)))

Viktoria pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Viktoria pisze...

Tak, ponieważ ta ,, koleżanka'' komentuje z telefonu a komentarze same dodają po kilka gdy klikniesz opublikuj. Wiec jeśli masz z tym jakiś problem to wypadałoby się zapytać o nie od razu oskarżać o oszustwo i spam. Jak nie wierzysz to sama sprawdź.

Viktoria pisze...

Wzięłam udział :)

Ola style And you pisze...

Biorę udział

Ola style And you pisze...

Ale ekstrawagancko , znam osobę która ma Kzywe krościenko

Ola style And you pisze...

O boshe supcio i love toni to znaczy Tini bo mogliście pomyśleć ze chodzi o toniego z jessie ale nie niestety chodź jego tez trochę lubię !

Ola style And you pisze...

O kurczę pieczone bardzo chce to wygrać zwrocie dziewczyny uwagę ze ja ten blog oglądam i czytam od początku i biorę udział w konkursach

Anonimowy pisze...

Czemu niby naiwni?

Dominika Blanco pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Tak, ale Disney dostarczy nam bilety dopiero jutro więc wzięłyśmy pierwsze lepsze zdjęcie :-) bilety dostaniemy już jutro.

Anonimowy pisze...

Super konkurs ! / Tini y Lodo

I Love lodovica comello pisze...

Biore udział

I Love lodovica comello pisze...

Może mi się uda wygrać

I Love lodovica comello pisze...

Chociaż raczej nie

I Love lodovica comello pisze...

Fajnie wam, że współpracujecie z Disneyem

I Love lodovica comello pisze...

Kocham waszego bloga

I Love lodovica comello pisze...

Wy jesteście super...

I Love lodovica comello pisze...

Ciekawa jestem kto wygra

I Love lodovica comello pisze...

Mam nadzieję że wyniki będą rano.

I Love lodovica comello pisze...

Ja chyba zwariuje do wieczora

I Love lodovica comello pisze...

OMG to już jutro

I Love lodovica comello pisze...

Bardzo chciałabym to wygrać

I Love lodovica comello pisze...

Ja jestem na tym blogu od początku..

I Love lodovica comello pisze...

I włożyłam tyle pracy i czasu w pisanie komentarzy.

I Love lodovica comello pisze...

Mam nadzieje że mam jakieś szanse

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka