sobota, 26 marca 2016

Tini w radiu Disney [RELACJA]

U Martiny Stoessel ostatnio dużo się dzieje. Wczorajsze zamieszanie było w szczególności spowodowane pojawieniem się nowego singla Tini. Ale nie tylko! Martina udzieliła wczoraj wywiadu dla Radia Disney. 

Relacja:
 Born to shine to piosenka o walce o marzenia, a Tini jest podekscytowana, że już możemy ją słyszeć. Jesteś Argentynką jak to jest być tutaj w USA, w Los Angeles i nagrywać album? Było niesamowicie, pracowałam z niezwykłymi ludźmi, nauczyłam się dużo. Co najbardziej lubisz w La? Uwielbiam ludzi, wszyscy byli dla mnie mili i uwielbiam jedzenie,a dokładniej burgery. Za czym/za kim najbardziej tęskniłaś gdy nie było cię w domu? Za wieloma rzeczami, moimi przyjaciółmi, rodziną, domem, psami, wszystkim. Jak nazywa się pies? Olga, ale mam również Pancho i Mia. Jakiej rasy są? Dwa są z ulicy, a Olga jest (mini)Pincherem. 
Tini: Hej kochani, tutaj Tini to jest moja nowa piosenka Born To Shine na Radio Disney. Jesteś aktorką i piosenkarką, lubisz którąś z tych rzeczy bardziej? Uwielbiam obydwie bardzo, nigdy nke potrafiłabym wybrać. Co szykujesz jeszcze w tym roku? Już  od dziś możecie posłuchać mojego  pierwszego singla, mój album wychodzi [29 kwietnia], mój film również niedługo się ukaże! 
Wywiad według mnie wyszedł super, jednak nie ukrywam, że jest dość krótki.  Tutaj zdjęcia: 




A wy co myślicie o relacji? 

5 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Jak zawsze super post.
Fajnie, że przetłumaczyłaś ten wywiad :)

Unknown pisze...

Dziękuję😃

Unknown pisze...

Super post ! Mega relacja ! Szkoda że wyywiad byl krótki :P
Zrobicie jakiś konkurs na blogu ?

Unknown pisze...

Już niebawem:)

Anonimowy pisze...

kiedy post o Lunie?

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka