wtorek, 30 czerwca 2015

Nasze przeżycia po Lodo Live!

Cześć Lodofanaticas wczoraj wróciłam do domu.Na Lodo Live był genialnie! Lodo zaśpiewała z taką energią jak nigdy wcześniej. Przeprowadziłyśmy z nią również wywiad. Zapraszamy do przeczytania naszego wywiadu :

-Witaj Lodo (uścisk)
- Cześć!
-Nie możemy uwierzyć, że Cię spotkałyśmy! Nasze marzenie się spełniło!
- Bardzo się cieszę, że mogłam je spełnić :-)
- Teraz przejdźmy do pytań od fanów. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
-Hyyym sama nie wiem wszystkie lody są wspaniałe :-)Ale chyba czekooooladaaa
-Jaki kolor lubisz najbardziej?
-Niebieski rządzi!
-Rock to twoja ulubiona muzyka?
-Nie gardzę żadną muzyką. Nie wiem która jest moja ulubiona, ale muszę przyznać, że lubię rock.
- Czemu wybrałaś bycie sławną?
-To nie sława przeważyła w tej decyzji tylko miłość do muzyki. Od dziecka śpiewałam, grałam na instrumentach i tańczyłam. Myślę, że nie przeżyłabym bez tego.
Polscy fani poprosili też nas aby Cię od nich pozdrowić. Jeszcze  mamy dla Ciebie niespodziankę ( dajemy jej prezent)
-Jejku dziękuje wam jesteście kochane, na pewno nigdy o was nie zapomnę!
-Dziękujemy za wywiad mamy nadzieję, że się jeszcze spotkamy:-)
-Na pewno przecież jesteśmy w tym samym hotelu :-)
To nasz wywiad z Lodo niedługo powinny pojawić się nasze zdjęcia z Lodo :-)
Papa


9 komentarzy :

Unknown pisze...

macie jakieś pytania?

I Love lodovica comello pisze...

Ale fajnie, że byłście na Lodo live. Zazdroszczę wam.

Unknown pisze...

Świetna rozmowa!! :)

I Love lodovica comello pisze...

Czekoladowe to moje ulubione :D

Viktoria pisze...

Świetny wywiad! Fajnie ze miałyście szanse go przeprowadzić

Viktoria pisze...

Świetny wywiad! Fajnie ze miałyście szanse go przeprowadzić

Unknown pisze...

Zazdroszczę wam!!!

Unknown pisze...

też bym chciała być na Lodo live

Unknown pisze...

Wspaniały wywiad! Bardzo wam zazdroszcze. Dobra muszę się spytać...
Jak ona pachnie? hahaha napewno nieziemsko prawda?xd *-*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka