niedziela, 5 lipca 2015

Czemu portale społecznościowe są dla nich takie ważne? (Twitterowa rodzinka Disneya)

Gwiazdy Disneya słyną z tego, że przesiadują godzinami na Twitterze. Dlaczego to dla nich takie ważne?
Teraz gdy o tym myślimy nie wpadają nam do głowy pomysły czemu gwiazdy są tak bardzo "uzależnione"
od portali społecznościowych, lecz gdy sięgniemy po pierwszy lepszy artykuł np. "Czemu portale dają mi radość" zrozumiemy wszystko. Gwiazdy chcą być blisko nas, a my blisko nich. Starają się to nam ułatwić częstym wchodzeniem np. na Twittera, który ostatnią stał się bardzo modny (najmodniejszy ze wszystkich portali społecznościowych). Dlatego gdy chcecie, by gwiazda zobaczyła, że ją kochacie to wejdźcie na Twittera.
Czemu akurat Twitter?
Gwiazdy wybrały Twittera, ponieważ sądzą, że tam najłatwiej skontaktować się im z fanami. Są w tym samym miejscu tylko po drugiej stronie ekranu. Na Twitterze dużo jest Fan clubów, można też wysyłać Tweety, a gdy gwiazda uzna, że są warte bycia na jej profilu to podaje je dalej. Niezłe co?
Dzięki Twitterowiinne portale zeszły na dalszy plan.
A wy macie Twittera? Jeśli tak to piszcie w komentarzach nazwy. Mój prywatny to @tinista_pl oraz @JuliaJaraczOFC

12 komentarzy :

Viktoria pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

fajnie, że ci się podoba

Viktoria pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Zauważyłam, że Disney założył chyba własnego nowego bloga

Viktoria pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Dobrze w sumie że wybrali twittera bo jest najszybciej:) Ciesze cię że w jakiś sposób mogę sie kontaktować z moimi idolami

Unknown pisze...

Twitter to najlepsza strona dzięki, której możemy się z nimi kontaktować

I Love lodovica comello pisze...

Twitter jest według mnie najlepszy z portali społecznościowych.

Viktoria pisze...

Dzięki Twitterowi zawsze jestem na bieżąco!

Viktoria pisze...

Dzięki Twitterowi zawsze jestem na bieżąco!

Unknown pisze...

Super! Mam twittera

Unknown pisze...

@marta_matwiej

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka