środa, 29 lipca 2015

Wyniki konkursu na e-maile+ czytelnik miesiąca

Co do konkursu na e-maile to wasze prace były niesamowite.
Bardzo długo myśałyśmy które prace są najlepsze, ale ostatecznie
I miejsce X Cysia
II mejsce Sonia
III kwiiatuszek1
W komentarzach napiszcie swoje adresy e-mail. Gratulujemy
W konkursie na czytelnika miesiąca wybrałyśmy konto Ola Style And You.
Jeżeli też chcieliście wygrać to nie czujcie się przez nas nie docenieni to się nie zniechęcajcie, bo macie szanse na zostanie czytelinikiem miesiąca w sierpniu. Pozdrawiamy :)))))

9 komentarzy :

Sonia pisze...

Ale cudownie! Mój e-mail to sonia.szyc@o2.pl

Unknown pisze...

Nie wierze! Strasznie wam dziękuje :*
Mój e-mail: marcelina159b@gmail.com

kwiiatuszek1 pisze...

O jejku! Dziękuję! Wasze konkursy dają mi poczucie, że warto!
Mój adres e-mail: Magdalena200166@wp.pl

kwiiatuszek1 pisze...

Sonia, X Cysia, gratulacje!

Unknown pisze...

Nawzajem ;D

Sonia pisze...

Nawzajem dziewczyny!

Unknown pisze...

Hejka, a kiedy nam przyślesz e-maile? ;)

Unknown pisze...

Już wysłałam :-)

Unknown pisze...

Nwm dlaczego, ale ja nie mam żadnego maila od was :/

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka