niedziela, 30 sierpnia 2015

Konkurs Fioletowa szkoła. (Aktualuzacja)

Już czwartek jeszcze tylko, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek i będzie rozpoczęcie roku szkolnego 2015/16.  Nie którzy się cieszą. Inni uważają, że wakacje są za krótkie (jestem totalnie w tej grupie i przekonałam się już nie raz że właśnie takich dzieci jest więcej).  Jeszcze tylko kilka dni i będzie trzeba wrócić do szarej rzeczywistości.  Egzaminy,  odpowiedzi, kartkówki, zadania.  Stąd, że już tak blisko do rozpoczęcia roku szkolnego robimy dla Was konkurs Fioletowa Szkoła. 

Najpierw nagrody.  Miejsce będzie tylko jedno.  Oto one: 
1. Piórnik tuba z serialu Violetta. 
2. Teczka A4 z gumką.  Z serialu Violetta
3. Zeszyt 32 kartki A5, w kratkę,  z serialu Violetta. 
4. Zeszyt do nut 16 kartek A5 z serialu Violetta. 
5. Długopis automatyczny z serialu Violetta. 
6. Kredki ołówkowe.  12 kolorów, miękko rysujące, bardzo intensywne kolory, rysik ultra hardened. 
7. Długopisy Mix kolorów.  10 sztuk. 2 zielone, 3 czerwone i 5 czarnych. 
8. Farby akwarelowe z pędzelkiem.  12 kolorów.  
9. Ołówki HB 3 sztuki.  Ołówki sześciokątne, naturalne drewno, elegancki design, rysik 2,2 mm. 
10. Plastelina szkolna 6 kolorów. 
11. Gumki do ścierania dwie sztuki.  
12. Temperówka. 
13. Klej w płynie 30 ml. 
Mam nadzieję, że nagrody wam się podobają, ale czas na to abym przedstawiła wam zadanie konkursowe, oto ono:
Napisz i uzasadnij swój wybór, w którym sezonie najbardziej podobała ci się postać Violetty (chodzi o wygląd i charakter). Czas macie do poniedziałku 31 sierpnia do godziny 14:00. Wyniki powinny pojawić się tego samego dnia. 
Niech wypowiedzi będą napisane w komentarzu pod tym postem. Zwycięzca ma w ciągu 7 dni napisać do nas e-maila (disney.ofc@o2.pl) z imieniem, nazwiskiem i adresem zamieszkania (miejscowość, województwo, ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy). 
Jeśli zwycięzca nie napisze do nas w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników to ogłosimy nowego zwycięsce. Udział w konkursie mogą brać osoby tylko mieszkające na stałe w Polsce. 
Komentujcie i bierzcie udział!!! 

13 komentarzy :

Julia Tomaszewska pisze...

Najbardziej podobała mi się postać Violetty w 3 sezonie,ponieważ dorosła i stała się silną kobieta niezależną już od ojca,przechodziła przez wszystkie problemy i trudne momenty z podniesioną głową,choć czasami nie było to dla niej łatwe,ponieważ pojawiały się łzy,ale nie poddawała się i walczyła o miłość swojego ukochanego-Leona i o przyjaźń Francesci oraz o Ludmiłę,która się zmieniła i stała się dla niej siostrą.Podoba mi się w niej,że nie przestała walczyć i dążyła do spełnienia swoich marzeń.Miała wiele prób i przeszkód na swojej drodze do marzeń,ale je pokonała.To dzięki niej Ludmiła uwierzyła w siebie i postawiła się swojej matce-Priscilli.Taką właśnie Violettę z 3 sezonu kocham i dzięki niej się zmieniłam i zrozumiałam,że mogę spełnić swoje marzenia i być szczęśliwą.Zawdzięczam jej to i na zawsze ona pozostanie w moim sercu.Taką postać Violetty zapamiętam do końca mojego życia.

Julia Tomaszewska
E mail - ludmi234@wp.pl

Unknown pisze...

Najbardziej postać Violetty podobała mi się w 3 sezonie, ponieważ stała się bardziej dojrzała, odnalazła miłość swojego życia, spełniła swoje marzenia i dzięki temu jest szczesliwa. Ostatni sezon był jednym z najlepszych!!!!!! Było naprawdę dużo przeszkód ale Violetta była bardzo silna i doszła do swojego celu. Tą postacią sugeruje się wiele milionów nastolatek na całym świecie, dzięki niej jesteśmy lepszymi ludźmi. ♥♥♥♥♥

Unknown pisze...

Moim zdaniem Violetta była najładniejsza i w drugim sezonie. Czemu? Główna bohaterka w 2 sezonie miała nieco rockowy i mocniejszy styl. Często nosiła spodnie, czego brakowało mi w pierwszej części. Jej włosy były skrócone i często falowane, do tego ombre. To dodawało jej kilku lat. Jeśli chodzi o charakter to tu również zgodzę się z 2 sezonem. Violetta była dojrzała i wiedziała czego chce. Podobała mi się jej postawa wobec Leona. Ona cierpiała, ale i tak nie dawała satysfakcji jemu i znalazła nową miłość jaką był Diego. Fakt oszukiwał ją, ale później pokochał. Dlatego uważam iż to właśnie w przedostatnim sezonie główna bohaterka serialu " Violetta " miała najlepszy styl i charakter. To wzór dla wielu młodych ludzi.

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się postać Violetty w 3. sezonie. W tej serii zakochałam się w jej pięknych, całkowicie rozjaśnionych włosach oraz w jej stylu ''pop księżniczki ''. Kolorowa, jeansowa kurteczka, bluzka z nadrukiem, koronkowe spódniczki lub szorty, sportowe buty na koturnie - to jest to! Nowy styl mojej ulubionej bohaterki niezwykle do mnie przemówił.
Teraz przejdźmy do charakteru Vilu. Dziewczyna osiągnęła wiek, kiedy może decydować o swoim życiu. Dorosła i stała się pewna siebie. Już nie była tak niezdecydowana wobec chłopców jak rok lub 2 lata wcześniej. Uczucie, którym obdarzyła Leona jeszcze nigdy nie było tak pewne. Sytuacja z Ludmiłą zmieniła się o 180 stopni. W końcu zostały przyjaciółkami, a nawet siostrami. Violetta patrzyła jak spełniają się jej marzenia. Została profesjonalną piosenkarką.
Reasumując Vilu w 3. sezonie stała się jeszcze lepszą osobą. Pomimo wielu smutków i cierpień, zdołała spełnić swe marzenia. Ta bohaterka wiele mnie nauczyła. Będzie częścią mojego serca na zawsze.

olivia pisze...

Najbardziej podobała mi się postać Violetty w 3 sezonie. Dlaczego? Moim zdaniem Tini jest świetnie w blond włosach. Wygląda po prostu bosko! Jej styl w 3 sezonie był też bardzo fajny, świeży. Patrząc w tył, postać Violetty bardzo się zmieniła od 1 sezonu.. Na początku w 1 sezonie Violetta była bardzo dziewczęca, ubierała najczęściej różowe ubrania, jakby to opisać ubierała się "słodko". Nie używała prawie wogóle kosmetyków do makijażu, była bardzo naturalna.. Potem z następnymi sezonami stawała się coraz bardziej "dorosła". Jej makijaż był już widoczny, ubrania bardziej młodzieżowe, zmieniła kolor włosów. Razem z wyglądem zmienił się również charakter Violetty. Stała się ona bardziej odważna, uwierzyła w siebie i nareszcie bez żadnych przeszkód mogła robić to co kocha najbardziej - śpiewać i tańczyć! W czasie tych wszystkich sezonów przeszła ona naprawdę ogromną metamorfozę! W każdym sezonie wyglądała dobrze, lecz to w 3 sezonie podobała mi się najbardziej pod względem wyglądu jak i pod względem charakteru :)

Jorgistas pisze...

Postać Violetty zdecydowanie najbardziej podobała mi się w 3 sezonie. Co do wyglądu uważam, że Violi bardzo do twarzy w blondzie. W takich włosach wyglądała po prostu ślicznie! Jej strój był dziewczęcy - spódniczki, buty na koturnach.. Takie stylizacje pasowały do jej charakteru. Była delikatna i wrażliwa. Te cechy odzwierciedlał róż i koronki, które często miała na sobie. Violetta w 3 sezonie dojrzała. Już nie była dziewczynką, a młodą kobietą, która stawiała czoła wszystkim problemom. I to właśnie w niej podziwiam. Była wytrwała, dążyła do celu i nigdy się nie poddawała. Wierzyła, że marzenia się spełniają i tego się od niej nauczyłam. Dojrzała też emocjonalnie. Już nie miała wątpliwości, że to z Leonem chce spędzić resztę swojego życia. Kochała bezgranicznie i była w stanie zrobić dla niego wszystko. Przebranie się za Roxy było po to, by ciągle być przy nim. I chociaż nie popieram tego, że go okłamywała, to jednak myślę, że to ile mogła zrobić dla jego bliskości pokazuje jak wielkim uczuciem go darzyła. Jej postać podobała mi się w ostatnim sezonie również dlatego, że miała wtedy najlepszy kontakt z tatą. Już się nawzajem nie okłamywali i rzadko kiedy się kłócili. Darzyli się również większym zaufaniem. Widać było między nimi prawdziwą więź. Ponadto Violetta potrafiła puścić w niepamięć całe zło, którego doświadczyła przez plany Ludmiły. Mieszkając pod jednym dachem, zbliżyły się do siebie. Stały się dla siebie jak siostry. I to pokazało, że Viola nauczyła się wybaczać i dawać innym drugą szansę. Przyjaciółki nadal były dla niej bardzo ważne. I mimo, że jej przyjaźń z Francescą była wystawiona na próbę przez ukryty związek z Diego, dotarło do Violi, że bardzo kocha Fran i pogodziły się, nie chcąc stracić siebie nawzajem. Poza tym Violetta już była pewna, że muzyka jest częścią niej i że z nią wiąże swoją przyszłość. W ostatnim sezonie ostatecznie odkryła samą siebie. Nie miała już tylu wątpliwości. Viola stała się lepszym człowiekiem. Myślę, że jest wzorem do naśladowanie dla współczesnych nastolatek. I właśnie dlatego najbardziej jej postać podobała mi się w 3 sezonie.

Julczi pisze...

Violetta to jedna z moich ulubionych postaci z serialu. Kiedy serial sir zaczął dziewczyna była nieśmiała, niezależna od ojca, ale kochała muzykę tak samo jak jej mama. Nie zwracają uwagi na Germana i chciała się rozwijać. Choc kilka razy próbowała mu powiedziec, jednak tego nie umiała zrobić. Jeżeli chodzi o wygląd Violka była bardzo naturalna. Włosy miała nieprzefarbowane, robiła malo widoczny makijaż a przede wszystkim była sobą. Zakładala wiele spodniczek, sukienek, ale również zdarzało jej się ubrać w spodnie. To właśnie jest ten najlepszy według mnie sezon i rok głównej bohaterki, która wyglądała przecudnie. Dlaczego właśnie ten? Bo według mnie umiała dążyć za wyznaczono przez siebie celami. Resztę rzeczy wspomnialam na gorze. Właśnie dlategi w tym sezonie najbardziej mi sie Violka podabala.

Unknown pisze...

W każdym sezonie Vilu była inna, zmieniała się z roku na rok. Zmianie podlegał za równo jej wygląd, jak i charakter. Obserwowałam jej postać uważnie przez wszystkie odcinki i ciężko jest mi wybrać jeden sezon. W każdym potrafiła przemawiać do innych, pomagała wszystkim jak tylko mogła i zawsze stawiała rodzinę oraz przyjaciół na pierwszym miejscu. Ale po dłuższym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że to właśnie w drugiej części serialu najbardziej przypadła mi do gustu. Zacznę może od omówienia wyglądu, który spodobał mi się już od pierwszego odcinka. Włosy Violetty pokrywało idealne ombre, brąz przechodzący w jasny blond. Gdy by się tak zastanowić, może było to takim przejsciowym etapem między pierwszym sezonem, gdzie widzieliśmy brąz na całej długości, a trzecim, w którym jej włosy pokrywała farba w kolorze blond. Często jej fryzurą są rozpuszczone fale z przedziałkiem na środku, ale pojawia się również kucyk. Następną kwestią są ubrania. Jej styl podlega całkowitej zmianie, jednaknie aż tak wielkiej by pozbyć się spódniczek, które są znakiem rozpoznawalnym bohaterki. Pojawia się wiele bluzek ze zdobionymi kołnierzykami oraz koszulek z nadrukami. Bardzo podobają mi się takie stylizacje, ponieważ również takie chętnie noszę. Teraz ostatnia kwestia jaką są buty. Jest to mój ulubiony dział, więc momentalnie zakochałam się w koturnach, które często nosiła. W pierwszym sezonie jej obuwie niezbyt mi się podobało, jednak drugosezonowe podbiło moje serce. Podsumowując wygląd mogę powiedzieć, że był on strzałem w dziesiątkę. Nie przedłużając więcej zajmijmy się charakterem tytułowej postaci. W pierwszym sezonie poznajemy ją jako odkrywającą siebie dziewczynę, natomiast w drugim odnalazła swoją pasję i wydoroślała. Jej uczucia były zdecydowane, a droga do muzyki stała otworem, jednak priorytetem Violetty była rodzina. Pomagała swojemu ojcu pracując jako solistka, przez co miała mniej czasu dla siebie i przyjaciół. Właśnie, a co ze znajomymi? Więzi z Cami i Fran byłybardzo mocne, wiedziały, że w każdej sytuacji mogą na siebie liczyć. Utwierdziły to pisząc piękną piosenkę "Codigo amistad". Bohaterka była wzorem idealnej córki i przyjaciółki. Jednak nie miała takiego szęścia w miłości, została oszukana, mimo to nie załamała się i w końcu była z odpowiednim chłopakiem. Jej postać w drugim sezonie nauczyła mnie, żeby dobro innych przekładać ponad swoje i zawsze dążyć do spełnienia marzeń. Dlatego właśnie to wydanie Violetty podoba mi się najbardziej.

Anonimowy pisze...

Mi najbardziej podobała się Violetta w 3 sezonie ,ponieważ stała się bardziej pewna siebie i dążyła do wyznaczonego przez siebie celu. Wie już, że w jej życiu będzie najważniejsza muzyka. Violetta ma ogromny talent i nie może go zmarnować. W 3 sezonie stała się dojrzalsza niż w 1. Potrafi zawalczyć o swoje marzenia jak nikt inny. Jej styl stał się bardziej rockowy, mi się bardzo spodobał. Jej włosy są teraz koloru blond z ciemnymi odrostami. Moim zdaniem 3 sezony dla mnie był tym najlepszym i nigdy go nie zapomnę. <3

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się postać Violetty w trzecim sezonie, ponieważ miała jaśniejsze włosy, w których pięknie wygląda. Podoba mi się jej styl w ostatnim sezonie serialu, bo uwielbiam sukienki z koronki i kurtki dżinsowe. Kocham tą stylizację. Dorosła i stała się bardziej odpowiedzialna. Rozumiała niektóre sytuacje i zaczęła doceniać niektóre rzeczy bardziej (to ułatwiło jej znacznie życie). Dążyła do celu i nie myślała o przeszkodach tylko o tym co dzięki temu osiągnie! Pomagała i wspierała swoich bliskich, ponieważ chciała ich szczęścia-czego mnie też nauczyła! Właśnie za to kocham bohaterkę serialu "Violetta".

Anonimowy pisze...

Nie mogę się zalogować, wiec podam nazwę i maila :)

Mrs. Kelly
mrs.kellyblogger@gmail.com

Violetta przez wiele lat dorastała,
Zewnętrznie i w duszy się zmieniała.
Jej serce wiele rozterek miało,
Kogo pokochać samo nie wiedziało.
Gdy jako młoda dziewczynka do rodzinnego miasta wróciła,
Wszystkim świat do góry nogami wywróciła.
Pełna wiary, lecz i obaw kilku,
Zaczęła żyć na nowo, od początku.
Przyjaciół wielu miała,
prawdziwych, od serca, jakich chciała!
Lecz w trzecim sezonie, zmieniła się ogromnie.
Już nie bała się tego, co powie.
Przefarbowała i ścięła włosy,
A jej wygląd stał się bardziej dorosły.
Pomagała wszystkim w około,
Zawsze sprawiała, że było wesoło!
Zakochana bezgranicznie,
Uciekała każdej krzywdzie.
Z tatą lepszy kontakt miała,
Więcej czasu z nim spędzała.
Rzadko kiedy się kłóciła,
I nikogo nie krzywdziła.
Choć przykrości kilka miała,
Zawsze naprzeciw im stawała.
Jej głos niczym prawdziwej gwiazdy,
Rozpoznawał prawie każdy.
Scenę zawsze zdobywała,
Bo marzenia swe spełniała!
Choć z nie każdym dobrze jej się żyło,
Przyjaźń z wrogiem zdobyła prawdziwą.
Niczym siostry wraz z Ludmiłą,
Naprawiły atmosferę nie miłą!
Gromadkę fanów zdobyła szybko,
Bo jest wspaniałą osóbką!





Petty. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kamila Barszcz pisze...

W którym sezonie według mnie Violetta była najlepsza? Zaczne od tego, że Violetta jest jedną z moich ulubionych postaci, która wiele mnie nauczyła. Według mnie Violetta była najlepsza w trzecim sezonie, właśnie z tego sezonu zapamiętam Violettę. Wygląd: bez wątpienia ten sezon był najlepszy, nie tylko pod względem wątków ale także metamorfoz postaci, w tym Violetty, która nie dość, że w oststnim sezonie ma śliczne bląd włosg, później ombre to jej styl jest dojrzalszy, odważniejszy, a jednoczesnie dziewczecy i slodki, idealny. Charakter: rowniez pod wzgledem charakteru w tym sezonie Violetta jest najlepsza, gdyz wie juz czego chce, jest pewniejsza siebie niz wczesniej i nie boi sie sprlniac marzen tak jak kiedys. Teraz juz dobrze wie kogo kocha i z kim chce byc na zawsze i wytrwale dąży do spelnienia marzen. Choc zdazylo sie wiele przykrych rzeczy ona nigdy sie niepoddala. Choć Priscilla nir spodobala jej sie chciala przedewszystkim szczescia swojego ojca, wybczyla klamstwo Francesce i najwazniejsze pomogla Ludmile mimo tego zr ta wyrządzila jej tak wiele krzywd w zyciu. Pomogla jei sie zmienic i wyciagnela do niej pomocną dlon. Pokazala ze ma wielkie serce i jest wspaniała przyjaciolką ktora zawsze chetnie pomaga i chce szczescia innych. Nauczyla mnie bardzo wiele, że marzenia zawsze trzeba spelniac i pokazuje jak wyglada prawdziwa przyjazn a takze ze zawsze trzeba wybaczac a w zyciu kierowac sie nie tylko swoim szczesciem a tez innych ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka