środa, 30 września 2015

Skrócona wizyta ... [SamuelWPolsce]

Sam tytuł posta mówi... Samuel Nescimiento opuszcza jutro w nocy nasz kraj z nie wyjaśnionych przyczyn, mimo iż samu obiecał że do nas wróci,  z pewnością każdego smuci że gwiazdor opuści nasz kraj 4 dni wcześniej. Ale to nie wszystko ! Zapraszam do Posta !

Samuela jutro bbędzie można zobaczyć ... koło zamku królewskiego w Warszawie w g. 15.30-16.30 gdzie czekał będzie na Fanów ! Potem Samuel opóści Polskę , gdyby nie to że zmienił datę swojego wyjazdu w Polsce zostałby jeszcze dodatkowo 3 dni.



Czy przyjedziecie do Warszawy aby zobaczyć się z Samu ? 

3 komentarze :

goldy_heart pisze...

Tak genialne ja jestem z Warszawy ale się cieszę kto chce mogę wziąć dla kogoś autograf?!!

Weronika.... pisze...

Proszę, weź dla mnie autograf (a jak możesz to nawet 2-dla mnie i mojej BFF) Proszę!! Mogę ci nawet coś kupić, czy coś, proszę!!

goldy_heart pisze...

Byłam i sorry Weronika, ale nie można było brać autografu tylko jedno selfie i już bo było bardzo dużo osób sorry.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka