sobota, 26 września 2015

[Tydzień z Sabriną] Poznaj ją od zewnątrz!

Sabrina Carpenter- miła, młoda i utalentowana dziewczyna, w tym tygodniu mieliście okazję ją poznać. Ja dzisiaj przygotowałam dla was posta, w którym opiszę jej styl i przedstawię wam nasz [ jej i mój] krótki wywiad dotyczący właśnie jej stylu. Aby dłużej nie tracić czasu, to zaczynamy! Czytajcie dalej! 
Styl Sabriny: 
Styl Sabriny jest bardzo ciekawy, odważny ale i tajemniczy! Mi osobiście bardzo podoba się jej styl! Jak na dziewczynę mającą dopiero 15 lat ubiera się naprawdę świetnie i za to należą się jej duże oklaski. Jak zapewne wiecie Sabrina ma farbowane włosy, ale muszę przyznać w blondzie jej do twarzy:
Makijaż jej jest też dość odważny, często używa kredki do oczu, natomiast usta zostawia nie pomalowane, bądź lekko posmarowane błyszczykiem. W takim makijażu bardzo ładnie i świeżo wygląda. Ale Okey, nie będę was dłużej zanudzać więc może przejdziemy już do wywiadu, którego przeprowadziłam z nią na Twitterze- Tłumaczenie:
-Witaj kochana, jestem Julia, prowadzę bloga. Mogłabym przeprowadzić z tobą krótki wywiad na temat twojego stylu / ubioru?
- Cześć! Jasne, nie ma problemu, nie wiem tylko czy jest co o moim stylu dużo pisać. Postaram się opisać ci mój styl jak najdokładniej!
- Bardzo się cieszę! A więc zaczynajmy! Jak sądzisz masz odważny styl?
- HYYYM, trudne pytanie! Ale po dłuższym zastanowieniu myślę, że tak. Jest od taki, tajemniczy i nie dosłowny.
- Świetnie go opisałaś! A wolisz spódnice czy spodnie?
- Spodnie, sama nie wiem dlaczego, ale lepiej się w nich czuję!
- Dlaczego przefarbowałaś sobie włosy?
- Dużo osób zadaję mi to pytanie, po prostu, czegoś mi w nich brakowało, pewnie takiej "nuty" rocka, którą teraz w moim wyglądzie można zobaczyć :-D
- Tak, bardzo dobrze wyglądasz! A jakie kolory królują w twojej szafie?
- Czerń i biel to takie moją ulubione kolory, których zawszę mogę użyć!
- Bardzo się cieszę, że udało mi się z tobą przeprowadzić wywiad. Dziękuję ci bardzo i pozdrawiam!
- Nie ma za co. Daj link do bloga z chęcią go przeczytam po Polsku, no i oczywiście pozdrawiam Polaków!
- http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com Proszę! Dziękuję jeszcze raz PAPA!
Mam nadzieję, że wywiad z Sabriną wam się spodobał! Skomentujcie!

6 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Co znaczy twoj nick i met lodo? :)

Unknown pisze...

Spotkałam Lodo :-D

Anonimowy pisze...

Ale ty wiesz, że w j. ang. nie ma słowa met? Jest meet przez dwa e i to znaczy spotkać :D
O luju, dziecko ogar, wiesz sie naucz angielskiego zanim coś napiszesz i sie ośmieszysz :D

Unknown pisze...

Haha tak jasne! Kochana met to znaczy że spotkałam w czasie przeszłym! Mam mamę która uczy angielskiego to chyba wiem! Xd

Sonia pisze...

Poprawia a sama nie umię xd! Met jest w czasie przeszłym tak jak Julka mówi!

Unknown pisze...

Anonimowy sprawdź zanim coś napiszesz bo się ośmieszasz!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka