czwartek, 29 października 2015

Rowan o rodzinie i Jodze.

Rowan Blanchard kilka dni temu udzieliła wywiady w którym opowiedziała o swojej rodzinie.

Czy wiecie, że oboje rodziców Rowan Blanchard są instruktorami jogi? W nowym wywiadzie dziewczyna otwarcie mówi o życiu w gospodarstwie domowym, w którym fitness był bardzo ważny i miała kilka bardzo inspirujących rzeczy do powiedzenia.

"Joga jest taka, że można spróbować znowu i znowu.  Jest bardzo powszechna. Daje fajne poczucie. 
Tak naprawdę nie rozumiałam tego, teraz gdy jestem starsza czuję że ​​mogę mieć umysł, ciało i ducha pod kontrolą. 
"Czuję się, jakbym była na pewno o wiele bardziej w zgodzie z moim ciałem i zawdzięczam to moim rodzicom" 
"Dorastałam z rodzicami.Uczyli mnie jogi. Moja mama prowadzi zajęcia w  mojej szkoły i uczy jogi wszystkich. Ale to było bardziej kłopotliwe, gdy Tata czasem mnie zawstydzał". Dodała że śmiechem. 

Brak komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka