środa, 30 grudnia 2015

Jorge ma tatuaż!

Wiele osób z obsady ma tatuaż. Tylko ci "najspokojniejsi" i ci "najbardziej ułożeni" nie odważyli się na ten odważny krok, którego nie da się cofnąć. Są takie osoby po których nie spodziewałabym się tak drastycznego kroku. Taką osobą BYŁ Jorge z dużym podkreśleniem na Był! Okazało się, że serialowy Leon wytatuował sobie bardzo duży tatuaż na ręce. Byłam ogromnie zaskoczona, również wielkością tatuażu.
Na szczęście....... okazało się, że tatuaż nie jest trwały, zejdzie już za parę tygodni. Możliwe, że Jorge zrobił go na próbę i szykuje się na trwały. Mam nadzieję, że gdy zdecyduje się zrobić tatuaż "na zawsze" wybierze mniejszy wzór. A co wy sądzicie o tym zajściu?

5 komentarzy :

Bloger Matt pisze...

Ale po pierwsze tatuaż jest zrobiony henna, czyli za pare tygodni się zmyję, a po drugie nie ma już nagrań do filmu Tini, wiec nic nie musza kryć :)

Unknown pisze...

tak, potem się zorientowałam. I chodziło mi, że w przyszłości bo jak to pisałam to myślałam, że na stałe ( i chodziło mi o całkiem nowe produkcje) ;-)

Bloger Matt pisze...

Już nie będzie nowych produkcji z Violetty. Jedynie już inne filmy w których Jorge może zagra

Unknown pisze...

Moim zdaniem ten tatuaż niezbyt pasuje do Jorge, jest dla niego za "ostry" xD

Unknown pisze...

Moim zdaniem jest troszkę za duży ale jesli zrobi sobie mniejszy będzie supiii

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka