środa, 20 stycznia 2016

Debby przefarbowała włosy!

Włosy Debby Rayan przechodziły już przez mnóstwo metamorfoz.
Kiedy zaczęła swoją karierę aktorską na Disney Channel, rolą  Bailey w Nie ma to jak statek jej włosy były kręcone i miały odcień orzechowego blondu.
Był to jej naturalny kolor.

Potem do tytułowej roli Jessie przefarbowała włosy na rudo.
Potem wiele z nimi eksperymentowała.
Przybierały najrozmaitsze odcienie.
Gdy skończyła pracę na planie Jessie postanowiła wrócić do blondu.
W między czasie jej włosy były w połowie różowe a w połowie zielone.
Kilka dni temun Deborah dodała na Instagrama nowe zdjęcie.
Co się okazuje?
Debby znów przefarbowała włosy!
Teraz wróciła do rudych włosów, jakie miała kiedy jeszcze grała w Jessie.
A wam podoba się Nowy kolor włosów Debby?

5 komentarzy :

Unknown pisze...

Według mnie Debby lepiej wygląda w rudych włosach :)

wika pisze...

Debby najlepiej wygląda w rudych! :)

Unknown pisze...

Jak dla mnie do Debby bardziej pasowało Rude włosy :D Mam nadzieję że jeszcze kiedyś wróci do tego koloru :*

Julczi pisze...

Według mnie ładnie wygląda w nowym kolorze,

Julia Tomaszewska pisze...

Dla mnie Debby lepiej wyglądała w rudawych włosach,ponieważ te są takie jasne i jak dla mnie nie pasują.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka