poniedziałek, 9 maja 2016

Top 10 Snapów tygodnia #7

Wiem, że tydzień temu nie było rankingu, przepraszam, ale miałam problemy ze Snapchatem, wogóle nie chciały mi się odtworzyć stories więc nie zbyt jak miałam to napisać.
W tym tygodniu Snapchat mi już działał więc zapraszam na ranking.
#1 Snap Skaii Jackson z dnia 4 maja.
#2 Snap Zendaii Coleman z dnia 7 maja.
#3 Snap Sofii Carson z dnia 4 maja.
#4 Snap Demi Lovato z dnia 4 maja.
#5 Snap Cande Molfese z dnia 6 maja.
#6 Snap Belli Thorne z dnia 5 maja.
#7 Snap Dove Cameron z dnia 8 maja.
#8 Snap Debby Ryan z dnia 8 maja.
#9 Snap Jorge Blanco z dnia 6 kwietnia.
#10 Snap Lodovicy Comello z dnia 8 maja. 
Snap Lodo- lalodocomello
+BONUS Snap Sylwii Lipki z dnia 6 maja.

2 komentarze :

Unknown pisze...

Super ranking! Mi najbardziej podoba się zdjęcie Cande ;* Ake również Demi jak i Saki :D Nie mogę doczekać się kolejnego rankingu :DD

Anonimowy pisze...

Fajny pomysł z tym rankingiem, szczególnie jak ktoś nie ma snapa :)
Pozdrawiam z bloga
jednorozcowodisneya.blogspot.com ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka