czwartek, 21 lipca 2016

Martina Stoessel: "Ten film to moje marzenie!"

          W najnowszym wydaniu magazynu Fan Club pojawił się wywiad z gwiazdą argentyńskiej telenoweli "Violetta", Martiną Stoessel. Mówi o nowym filmie, którego nazwa brzmi "Tini-Nowe Życie Violetty". Dlaczego płakała na swoim filmie? Czy zamierzy zagrać w kolejnym serialu? Co sądzi o "Soy Lunie"?  Tego wszystkiego dowiecie się poniżej !

Fun Club: Wreszcie spełniło się twoje marzenie- zagrałaś w filmie kinowym!

Tini: Tak, to mój pierwszy film, który trafił do kin. Jestem z tego bardzo dumna! Kiedy w dzieciństwie wyobrażałam sobie, że jestem aktorką, zawsze widziałam siebie na wielkim ekranie! 

Fun Club: Zaskoczyło nas, że losy Violetty tak bardzo przypominają Twoje życie... 

Tini: Rzeczywiście, układa się nam podobnie. Obie zostałyśmy gwiazdami (ona w "YouMix", ja zaś dzięki "Violettcie") i wyruszyłyśmy w trasy koncertowe. W ich trakcie zwiedziłam cały świat i świetnie się bawiłam,ale- podobnie jak jej- brakowało mi rodziny... 

Fun Club: Czy miałaś już okazję zobaczyć się na wielkim ekranie? Podobałaś się sobie? 

Tini: Jeszcze przed premierą obejrzałam pierwszych piętnaście minut filmu i właściwe przez cały czas płakałam. Podobnie jak moja mama, która siedziała obok! Fajnie jest zobaczyć siebie w kinie! To były dla mnie niesamowicie wzruszające chwile! 

Fun Club: Na ekranie pojawia się nowy przystojniak. Gra go Adrian Salezado. Naprawdę jest taki słodki, jakim się wydaje? 

Tini: To bardzo fajny chłopak i doskonały aktor. Dbał o mnie i stale wspierał. Nie sądziłam, że tak szybko się polubimy... 

Fun Club: A Leonardo Cecchi, chłopak znany z serialu "Alex i spółka"? Co o nim sądzisz?

Tini: Och, to niesamowity słodziak, zawsze uśmiechnięty i zadowolony. Trochę przypominał mi 
Ruggero.

Fun Club: A właśnie, Ruggero został gwiazdą serialu "Soy Luna". Miałaś okazję zobaczyć go w nowej roli? Jak ci się podobał? 

Tini: Serial jest super, staram się nie przegapić ani jednego odcinka. Bohaterowie mają niesamowitą pasję, świetnie jeżdżą na wrotkach. Nawet Ruggero daje radę. A grająca główną rolę Karol Sevilla jest po prostu boska!

Fun Club: Czy planujesz znów pojawić się w jakimś serialu ?

Tini: Mam mnóstwo planów, a ten najważniejszy to odpocząć. Są wakacje, a ja mam za sobą bardzo pracowity rok. Marzy mi się plaża i gorąca woda. 


♥♥♥
I jak wam się podobał wywiad? 
Dowiedzieliście się czegoś nowego ? 
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka