niedziela, 17 lipca 2016

Nagrody Emmy

Nagroda Emmy czyli Emmy Award to amerykańska nagroda przyznawana za produkcję telewizyjną.
To jedna z czterech najważniejszych nagród kulturalnych w USA.

W tym roku do nagrody Emmy zostały nominowane dwa seriale i jeden film Disney Channel.
Dziewczyna poznaje świat, Blog na cztery łapy i Następcy!

#GirlMeetsWorld jest nominowany do @TheEmmys wybitny serial dla dzieci.
Szczęśliwy dzień na świecie.
Gratulacje dla naszej ciężko pracującej ekipy ❤
Dziewczyna poznaje świat jest nominowany po raz drugi do nagrody Emmy jako Wybitny serial dla dzieci.
Jestem bardzo szczęśliwa i dumna z naszej obsady & załogi ❤ 
Gratulacje dla @GMWWriers za nominację do Emmy!
Jestem bardzo dumny będąc w tym programie @GMWWriters Gratulacjie dla #GirlMeetsWorld obsady & załogi za 
nominacjie do @TheEmmys jako Wybitny program dla dzieci
Blog na cztery łapy jest nominowany do Emmy w kategorii Wybitny program dla dzieci (emitowany) trzy lata pod rząd.
Jesteśmy bardzo zaszczyceni, bo #DisneyDescendants jest nominowany do Emmy dla Wybitnego Musicalu.
Gratulacje dla naszych Następców i ridziny Disney Channel!
#ForeverRottenToTheCore 

3 komentarze :

Angelika pisze...

Super, że tyle seriali/filmów dostanie tą nagrodę! Mam nadzieję, że rozdanie będzie gdzieś w tv :)
Zapraszam do mnie: dovecameronpolska.blogspot.com

Angelika pisze...

Super, że tyle seriali/filmów dostanie tą nagrodę! Mam nadzieję, że rozdanie będzie gdzieś w tv :)
Zapraszam do mnie: dovecameronpolska.blogspot.com

Unknown pisze...

Jedne z najlepszych seriali! :D Super post, czekam na więcej. :)

http://karolsevillapoland.blogspot.com/

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka