piątek, 16 grudnia 2016

Disneyowskie prezenty na święta!

Zbliża się nie szczególny czas. Wy też na pewno czujecie tą atmosferę. W związku z tym mam dla Was ciekawy post. Jest on poświęcony świętą. Jeśli macie rodzeństwo, może kuzynów będziecie mogli sprawić im niesamowity prezent związany z postaciami Disneya! Na pewno każdy Ucieszy się z jakiegoś disneyowskiego drobiazgu.
Prezent możecie wykonać sami, lub kupić za niewielką cenę. Przygotowałam dla Was kilka propozycji:
1. Zegarek z podobizną głowy myszki
Mickey:
Takie cudeńko znalazłam na chińskiej stronie: https://m.aliexpress.com/item/32697764656.html?aff_click_id=9e483783e6f246d0b60d17f2493bd44e-1481399423114-01718-UneMJZVf&aff_platform=y#autostay
Na pewno nie jest to najlepsza jakość, jednak patrząc na cenę i na to jak bardzo ten zegarek jest uroczy, to sama mam ochotę go zakupić dla siebie. 
2. Biżuteria z Myszką Mickey/Minnie (lub inną postać Disneya)

Ja znalazłam piękny naszyjnik również na chińskiej stronie : https://m.aliexpress.com/item/2015433499.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=2015433499&productSubject=ROXI-2014-New-Fashion-Jewelry-Rose-Gold-Plated-Statement-Cute-Mickey-Necklace-For-Women-Party-Wedding&spm=2114.56010208.4.20.LOpO6q
Jednak równie dobrze możecie zrobić go sami. Potrzebujecie zestawu do robienia biżuterii. Jest możliwość kupienia też droższej wersji takiego naszyjnika, jednak ja podaje wam tu jak najtańsze możliwości.
3. Koszulka z Postacią Disneya.
Tutaj jest bardzo dużo możliwości. Bardzo fajnie byłoby gdybyście wy sami ją wykonali. Oczywiście nie chodzi mi tu o uszycie bluzki. Wystarczy, że kupicie zwykłą jednolitą bluzkę i namalujecie/napiszecie coś na niej. Można wykonać taki projekt np. farbą do tkanin 
4. Skarpetki!
Ten prezent nigdy się nie znudzi. Skarpety możecie kupić, lub jeśli macie zdolności do szycia, to nawet uszyć! To świetny prezent! 
Może znajdziecie nawet jakieś z Postacią Disneya! Dajcie znać!
Mam nadzieję, że post wam się podobał! Może macie jakieś inne propozycje na prezenty? Piszcie!


Brak komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka