sobota, 17 grudnia 2016

TINI - GOT ME STARTED [RECENZJA]

Tydzień temu ukazał się teledysk młodej artystki Martiny Stoessel (TINI) https://www.youtube.com/watch?v=LVrG3aJ235I
Tini mogła przekazać swoje pozytywne emocje i energię przez tę piosenkę i teledysk ( który mnie zachwycił).
Wczoraj ukazał się też The Making Of Got Me Started : https://www.youtube.com/watch?v=wRWb4oaLrUU
Możemy w nim zobaczyć jak bardzo Tini się napracowała. W ciągu tygodnia teledysk zyskał ponad
1 600  000 . Fani są bardzo dumni ze wschodzącej gwiazdy.

MOJA RECENZJA:
Postanowiłam napisać dla was taką krótką recenzję teledysku i zarazem samej piosenki. 
Według mnie jest genialny i to jedno słowo całkowicie opisuje dzieło Tini, jednak postaram się rozwinąć.
Piosenka bez teledysku po prostu mi się podobała, jednak teraz gdy ukazał się teledysk, to słucham i oglądam ją cały czas! Dodaje takiego kopa, Tini wyraziła w 3 minutach całą energię- TO NIESAMOWITE! Podczas castingu wybrała świetnych tancerzy, którzy idealnie pasują do teledysku i piosenki.  Najlepsze jest to, że  się nie nudzi. Cały czas nucę ją pod nosem, w związku z tym, bardzo się cieszę, że jadę na Got Me Started Tour w Krakowie i będę mogła usłyszeć ją na żywo i co najlepsze śpiewać z moją idolką.
Po prostu piosenka i teledysk są wspaniałe.
Jestem z niej bardzo dumna!
A wy co sądzicie o teledysku i piosence? 

Brak komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka