sobota, 3 grudnia 2016

Świąteczne zmiany

Cześć, dawno mnie nie było na tym blogu, działo się tak dlatego, że zaczęłam naukę w dość wymagającym gimnazjum. Nie pisząc postów przez długi czas zdałam sobie sprawę z tego, że nie mogę tak żyć. Za dużo już osiągnęłam, aby teraz zrezygnować. Wiem, że zaniedbałam bloga, Was i firmy z którymi współpracuję. Dlatego należą się Wam ogromne przeprosiny. W związku z tym, że nie mam za dużo czasu na bloga, postanowiłam zorganizować nabór. 

TAKI PRAWDZIWY ŚWIĄTECZNY NABÓR.
Nie mam specjalnych wymagań, po prostu; lubisz, umiesz pisać, to pisz!
Oczywiście trzeba posiadać wiele informacji o Disneyu, o nowych "newsach", trzeba dysponować w miarę możliwości czasem i oczywiście trzeba się zaangażować w bloga. Nie chciałbym przyjąć jakiejś osoby, a za 2 tygodnie wyrzucić ją, ponieważ napisała zaledwie 1 post...
Jeśli już się na coś zdecydujecie, to dajcie z siebie wszystko. 
Chętni, którzy są zainteresowani naborem, mogą pisać na : Twitterze; @sorridimitini, w komentarzu, lub na Facebooku : Jula Jaracz ( wszystko jest do uzgodnienia) 
Zaczął się grudzień, więc rozpoczynamy na blogu serię świąteczną! Nie chcę Wam za dużo zdradzać, jednak szykujcie się na dużo fajnych postów i na dawkę niespodzianek! Pierwszy post z serii świątecznej pojawi się jeszcze dziś. 
Zauważyliście też zapewne zmianę  w wystroju bloga. Szczerze? Ja jestem z niego mega dumna. 
Mam nadzieje, że mimo to iż nie było mnie trochę na blogu, to nadal będziecie go odwiedzać, ponieważ szykują się duże zmiany!

Brak komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka