czwartek, 25 czerwca 2015

Ankieta. Który serial Disney Channel lubicie najbardziej?

Dodałeyśmy ankietę. Disney Channel (i my też)  chcemy wiedzieć który serial lubicie najbardziej. 

Violetta, Liv i Maddie, Syreny z Mako, Blog na cztery łapy,  Dziewczyna Poznaje świat,  Jessie,  Austin i Ally lub To Nie Ja.  Co wy wybieracie?  Zagłosujcie na swój ulubiony serial.         Uwaga!  Jeżeli przeglądacie naszego bloga na smartfonie to możliwe,  że przez niestandardowy szablon strony nie widzicie ankiety. Więc jeśli chcecie zagłosować wtedy musicie przerzucić się na komputer (lub tableta jeśli na nim widać). Przepraszamy za to.                        



GŁOSUJCIE!!! 

11 komentarzy :

Unknown pisze...

Jak dla mnie Violetta najlepszy serial :)

I Love lodovica comello pisze...

No. Violetty rządzi!!!!!

I Love lodovica comello pisze...

Ale tak właściwie to wszystkie są fajne

I Love lodovica comello pisze...

Tylko nie lubie Syren z Mako, bo to jest podróba H2O wystarczy kropla.

Viktoria pisze...

Ja najbardziej lubię Violette. Oczywiste ♥

Viktoria pisze...

Ja najbardziej lubię Violette. Oczywiste ♥

Viktoria pisze...

Ja najbardziej lubię Violette. Oczywiste ♥

Unknown pisze...

Violetta.

Unknown pisze...

To przecież oczywiste. :-)

Unknown pisze...

Mój głos oddaje na serial Violetta, ponieważ ten serial skradł moje serce. Nie dość że fajnie się go ogląda to jeszcze można się wiele nauczyć. Nie mogłam postawić głosu na inny serial, mimo że lubie jeszcze pare z tych co wymieniłaś

Anonimowy pisze...

Violetta? Serio, chyba was coś boli! Austin i Ally (Ross i Laura)! Oni są najlepsi, a poza tym wejdźcie na yt i posłuchajcie ,,R5" .

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka