wtorek, 23 czerwca 2015

Najlepsi w ubiorze

Disney ma dużo gwiazd, które ubierają się dobrze i mają  fajny i niepowtarzalny styl. Które są najlepsze?
Zobaczcie!
Clara Alonso- ma swój odmienny styl. Kocha długie wzorzyste spódnice i sukienki. Ubiera się podobnie do eleganckich Włoszek i lubi poszaleć czasem z makijażem :-)
Wzorzysta sukienka i mocny makijaż, cała Clari :-)
Tini Stoessel-  ma rockowy styl z nutką elegancji. Lubi wysokie koturny (najbardziej od Rickiego ;-*)Jej
makijaż nie dużo różni się od makijażu Clari.                                                                                                                                                                                                
Niezłe buty co nie?

Skai Jackson- ona woli nieco "wybuchowy" styl. Lubi panterkę, cekiny i wzory. Nie pogardzi np. kombinezonem z cekinami czy rozkloszowaną spódnicą.
G Hannelius- to zwolenniczka elegancji. Ubiera się najczęściej w sukienki i spódnice (przede wszystkim w bieli, czerni i granacie.) Widać, że dobiera wszystko skrupulatnie.Lubię jej styl :-) A wy?

Cande Molfese- ma ona hipisowski styl. Lubi jaskrawe kolory, wysokie buty. Ubiera się  często w krótkie spodenki, ciuchy z frędzlami i wzorzyste sukienki aż do ziemi lub kombinezony. Ma mocny i raczej ciemny makijaż.
Mam nadzieje, że wymieniłam całą "gamę" stylów oraz najciekawiej ubierające się gwiazdy.

7 komentarzy :

Unknown pisze...

Cande ma świetny styl

I Love lodovica comello pisze...

Podoba mi się styl Skaii i Tini.

I Love lodovica comello pisze...

Chociaż styl G też jest fajny.

Viktoria pisze...

Tini, Cande i G ♥. Ich styl najbardziej mi się podoba ✌

Viktoria pisze...

Tini, Cande i G ♥. Ich styl najbardziej mi się podoba ✌

Viktoria pisze...

Tini, Cande i G ♥. Ich styl najbardziej mi się podoba ✌

Unknown pisze...

Tini, Clara i Cande. Śliczne!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka