środa, 24 czerwca 2015

Niesamowite sesje zdjęciowe aktorek z Disneya.

Napewno wiecie,  że aktorzy i aktorki z Disneya mają sesje zdjęciowe. Wybrałam kilka sesji, które nie były robione na potrzebę serialu. To są jedne z ciekawszych. Sami zobaczcie:
1. Czarno biała sesja Lodo Comello i sesja na potrzebę Mariposy.

2.Sesja Peyton List
3.Sesja Tini Stoessel z kolorowymi końcówkami. 

4.Czarno biała sesja Rowan Blanchard i jej siostry. 
5.Sesja G.Hannelius na czerwonym dywanie. 
6.Sesja Sabriny Canpenter do Eyes Wide open. 

8 komentarzy :

Unknown pisze...

Lodo jest niesamowicie fotogieniczna

I Love lodovica comello pisze...

Wszystkie są fajne.

I Love lodovica comello pisze...

Sesja Lodo jest niesamowita, sesja Tini też. Rowan fajnie wyszła. Wygląda jak księżniczka. G fajnie pozuje, a Sabrina wygląda super.

Viktoria pisze...

Wszystkie są niesamowite ♥. Jeszcze nie widziałam tej sesji Peyton i bardzo mi się spodobała

Viktoria pisze...

Wszystkie są niesamowite ♥. Jeszcze nie widziałam tej sesji Peyton i bardzo mi się spodobała

Unknown pisze...

Wszystkie zdjęcia są świetne

Unknown pisze...

Te uśmiechy..... I Tini

Unknown pisze...

Niesamowite sesje! Oraz gratulacje pomysłu na posta! Wszystkie wyszły genialnie jedank najabrdziej podoba mi się Tini i Peyton są takie magiczne *-* Czekam na więcej postów z tej serii!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka