środa, 24 czerwca 2015

Nasze przygotowania do Lodo Live!

                                                                 Plan Dnia
Nie wiem czy wiecie, ale dostałam 2 bilety od Disneya na Lodo Live! Zabieram na koncert moją adminkę, która mieszka w Warszawie. Ja będę musiała wyjechać dzień wcześniej czyli 27 czerwca, ponieważ mieszkam dość daleko od Warszawy. Mamy już zarezerwowany hotel w którym będzie też Lodo ( niestety nie pamiętam teraz nazwy :-(). 28 czerwca będzie koncert, a po koncercie spotkamy się z Lodo i zadamy jej kilka pytań. Będziemy w hotelu do 29 czerwca. Może uda nam się poznać jeszcze trochę bliżej Lodo ;-)
  

                                                                  Zamiary
Gdy spotkamy Lodo mamy zamiar:
Pozdrowić ją od WSZYSTKICH polskich fanów
Zadać jej pytania (piszcie w komentarzach propozycję pytań jakie możemy jej zadać)
Poznać ją bliżej
                                                          Nasze WIELKIE przygotowania
I właśnie w ten sposób doszliśmy do najważniejszej części czyli PRZYGOTOWANIA. Nasze przygotowania do Lodo Live trwają już mniej więcej od tygodnia. Mamy już zanotowanych kilka pytań,które będziemy zadawać Lodo. Zaopatrzyłyśmy się również w balony z napisem Polonia ama Lodo, oraz wielki plakat ze zdjęciami naszej Włoszki.Rano 27 czerwca mój tato odwiezie mnie do hotelu w którym będzie też moja adminka z rodzicami, jak tylko tam dojadę pójdziemy razem na miasto kupić prezent od Polski dla Lodo. Następnie szybko pojedziemy na lotnisko i będziemy "polować" na naszą gwiazdę. Mam nadzieję, że uda się nam ją spotkać.
Jesteście ciekawi jaki prezent jej damy? No dobrze powiem wam, pierwszy prezent to nasze zdjęcia(czyli moje, mojej adminki i paru innych fanek) w czerwonej ramce z napisem WE ARE BIG FAMILY. Ten prezent wykonałyśmy własnoręcznie. Drugi prezent kupimy w Warszawie, a będzie to....naszyjnik ze złotą nutką.Podobają się wam prezenty?
Może macie jeszcze inne propozycję, wymagania lub prośby? Jeśli tak to piszcie w komentarzach.


13 komentarzy :

Unknown pisze...

Jaki najbardziej lubi smak lodow? (Mozecie ja pozdrowic ode mnie? Niestety nie bede mogla byc na koncercie)

Unknown pisze...

dobrze :-)

Unknown pisze...

Kto chcę aby pozdrowić od niego Lodo?

Unknown pisze...

piszcie jakie pytania zadać Lodo

Unknown pisze...

Cieszę się, że byłyście na koncercie Lodo

I Love lodovica comello pisze...

No.. zazdroszcze wam. Mam nadzieję, że ona jeszcze wróci do Polski.

Viktoria pisze...

Musiało być niesamowicie! Ja niestety nie mogłam tam być.

Viktoria pisze...

Musiało być niesamowicie! Ja niestety nie mogłam tam być.

Viktoria pisze...

Musiało być niesamowicie! Ja niestety nie mogłam tam być.

Unknown pisze...

Mam nadzieję że dobrze się bawiłyście.:-)

Unknown pisze...

Szkoda że ja nie mogłam tam być.:(

Unknown pisze...

Było niesamowicie!!

Unknown pisze...

Już tyle czasu od tego minęło... Bardzo wam zazdroszcze dziewczyny! Świetnie rozplanowałyście sobie wszystko! Jak wygląda Lodo na żywo? Bardzo mi przykro że nie mogłam zobaczyć mojego aniołka:( Mam nadzieje że okazja się jeszcze natrafi

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka