poniedziałek, 28 września 2015

Cóż to za dziewczyna ? [Wywiad z Rowan Blanchard]

Zapraszam was do wywiadu z gwiazdą grającą główną rolę
w serialu pt.,, Dziewczyna poznaje świat " . ( Wywiad z sierpnia)

Jak jest być gwiazdą serialu ,, Dziewczyna poznaje świat" ? 

R : To niesamowite uczucie! Jestem naprawdę podekscytowana. Jak tylko pomyślę, że ludzie z innych kontynentów będą mogli oglądać mnie w telewizji, mam ochotę się uszczypnąć. Istne szaleństwo!




Kiedy po raz pierwszy usłyszałaś o serialu ?

R :O "Dziewczyna poznaje świat" dowiedziałam się w listopadzie 2012 roku – wtedy miałam swój pierwszy casting. Początkowy scenariusz był zupełnie inny od tego, z którego korzystamy obecnie. Fabuła uległa poważnym zmianom podczas prób!


Czy casting do ,, Dziewczyna Poznaje świat " był trudny ?

R : Cały proces był niezwykle czasochłonny. Łącznie byłam na około 12 spotkaniach. Prawdziwe szaleństwo! Po każdym przesłuchaniu prosili mnie o przyjście na kolejne. I tak bez końca.



Jak opisałabyś styl Railey ?

 R :Riley lubi tak zwany boho-chic i ragdoll. Tak przynajmniej określają jej styl ludzie od kostiumów!


   

                    Spodobał wam się wywiad z Rowan ?
                     Lubicie serial ,, Dziewczyna poznaje świat " ?


1 komentarz :

Anonimowy pisze...

Cudnie!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka