wtorek, 29 września 2015

PRZEŻYJ TO JESZCZE RAZ !? [Fakt]

 Mam dobrą wiadomość dla V-lovers ! Najprawdopodobniej serial ,, Violetta " zostanie wyeliminowany od nowa ! :D ... Chwileczkę spytacie pewnie ,, Z kąt mam takie przypuszczenia ? " . A więc zapraszam do postu.

Dzisiaj po przyjściu ze szkoły włączyłam Disney Channel . Zobaczyłam końcówkę reklamy :
,, Violetta - przeżyj to jeszcze raz !
Od 12 października od poniedziałku do piątku 16.00 ! "
Nie zobaczyłam początku reklamy ale to pewne ! Violetta powróci na antene ! Tylko od 
którego sezonu ? I czy zobaczymy wszystkie odcinki ?
Dowiemy się tego wkrótce ! :)

Co myślicie o powrocie Violetty ?
Będziecie ją oglądać ?i
Potwierdzenie od disneya ! Violettę zobaczymy od nowa !

6 komentarzy :

Natalia ;* pisze...

tak sie cieszę! 😃 Jeszcze raz przeżyć to samo 💕 Mam nadzieje ze będę miec czas oglądać jak ze szkoły wracam o 18:30 xx

Unknown pisze...

Jezu ale się cieszę!

goldy_heart pisze...

Wiecie co teraz to wy ściągacie posta ja już o tym napisałam kto tu teraz ściąga?!!!

Unknown pisze...

My napisałyśmy pierwsze przeciez nie ściągałybmy na takiego bloga jak wasz! My w ogóle nie ściągamy xd!!!

Anonimowy pisze...

One nie ściągały, nawet mają screena rozmowy z Disneyem, weź się nie ośmieszaj wariatko! Twoj blog jest tragiczny Sofio czy jak ci tam.

DaRiA pisze...

Nie ściągałam od ciebie żadnego posta.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka